Anonymous® Radio Show

The Internet's Premier LIVE Programme™

Dump Trump: January Report

Hope you had a good holiday season – and now for the floor show. Donny Trump.

GOP

Read the rest of this entry »

Catholic sexual abuse scandal?

Priests.png
Read the rest of this entry »

And we’re back..!

Some take 2 weeks vacation – we took 5 years! Refreshed, Horny, Ready to fuck SOMEBODY up. Grumpy Trump?? Let me know – write a comment!

Trumps

GOD Bless David Bowie

I am deeply saddened by this loss – damn you Jeezuz.

Davy Jones-david-bowie-obit

 

WHY in the FUCK are there so many ads on YouTube® now???

Image

“Every time I see an ad on youtube, I make a conscious choice to never buy the product or use the service being advertised. I also mute the volume for the 5 seconds to avoid any potential subconscious messaging/mind control. If I don’t get the ‘skip ad in 5 second’ choice, I’ll find another video.”

They might try coming up with a better business model instead of AdSpam that is totally ineffective – I have never even HEARD of a person who clicked on one of those Youtube ads. No one cares – you just mute it and wait until it’s over and buffered. The only other response to a YouTube Ad I have seen is to get pissed off and close YouTube… Why would I watch a 2 minute ad before a music video I could torrent in 35 seconds? I smell web 2.0 just around the corner if this shit keeps up. FUCK GOOGLE and their advertising crap. POUNDING ME over the head with an ad between every 2 minute video – what are they STOOPID – we left our living rooms because we refuse to endure all those TV commercials; what makes you think we’re gonna sit still on OUR PERSONAL SCREENS – GET THE FUCK OFF MY COMPUTER BITCH !! **************************************************** “What the American public doesn’t know, is what makes them the American public” – Anonymous ************************************

Image representing YouTube as depicted in Crun...

Image via CrunchBase

The Pirate Bay (dot) se

afk

Well, it’s happened. Again. “Life imitates Art far more than Art imitates Life” – (Oscar Wilde, who held in his 1889 essay The Decay of Lying) – there is now a MOVIE about the world’s number one MOVIE PIRATING website, ThePirateBay.se

Yes, (of course) this film will be distributed free of charge to the entire world. Read the rest of this entry »

Whew!, I’m Pooped.

English: Cardinal Jorge M. Bergoglio SJ, Archb...

English: Cardinal Jorge M. Bergoglio SJ, Archbishop of Buenos Aires, celebrating mass at the XX Exposición del Libro Católico (20th Catholic Book Fair), in Buenos Aires, Argentina. Español: Cardenal Jorge M. Bergoglio SJ, Arzobispo de Buenos Aires, celebrando misa en la XX Exposición del Libro Católico, en Buenos Aires, Argentina. (Photo credit: Wikipedia)

It's fucking RAINING and I can damn well watch TV at the HOTEL!!

It’s fucking RAINING and I can damn well watch TV at the CONVENT! – WTF people!

Er, should I say POped. After months in Italia, our extended stay has come to an end with a crowning of sorts – the 1.5 Billion Catholics around the world seemed to surround us as we attended (in the rain no less) the Vatican’s Pope Show, waiting intently for that wisp of white smoke – siganlling the Cardinals have successfully elected the next Pope.

He is (Hmmm… no women, eh?) Bueno Aires Bishop, Jorge Bergoglio (see our Twitter feed) and he has teken the names Pope Francis the 1st after St. Francis of Assissi. I see the people sround us going apeshit and one almost made me drop this phone. Gotta get the hell out of here and back to the vino to celebrate – wish me luck making it to the other side of the square :-)

See you back on the air on April 1st. Can’t wait – it’s time to speak fucking ENGLISH once more !!

%d bloggers like this: